Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Jimmy Forsberg - 13 augusti 2007 21:14

Jag visste inte ens att industrisemestern existerade längre.

Men enligt Aftonbladet har hundratusentals svenskar återvänt till jobbet just idag.


Nya, bättre vanor. Smartare rutiner och mer spänning i vardagen. Och självklart mer motion och nyttigare kostvanor. När semestern tar slut och slentrianen tar vid så ska vi till varje pris undvika fjolårets fadäser.

Ut med det gamla. In med det nya. Friskare, sundare och gladare ska vi bli genom enkla knep, allt genom recept från karriärcoacherna på kvällspressen.


Jag reciterar en vän som började jobbet förra veckan.


- Nu är det bara nitton veckor kvar till julafton.

Presentation

Omröstning

Pedagogen vill veta vad du tycker!
 Bra blogg, men det vore bra om den uppdaterades oftare.
 Nä men vadå, en schysst blogg, liksom.
 Sjukt bra, asså! Mera!
 Skitdålig. Lägg ner och ägna tiden åt nåt du kan istället.
 Alltså vadå? Jag förstår inte. Vad menar du? Alltså jag vet inte. Eeh...
 För opersonlig.
 För ointressant
 För opersonlig och ointressant
 Den spretar för mycket. Försök nischa bloggen!
 Jag skiiter i!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards