Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av Jimmy Forsberg - 5 augusti 2007 23:15

Vakna Sverige! Vi är näst bäst i världen!


Sverige har vunnit VM-silver i basket! Och nej, det är inte förmildrande omständigheter att det "bara" är U-19 damjuniorer som står för bedriften.


Tvärtom!

Baskettjejerna borde få hyllningar på sergels torg.

De borde få skaka hand med kungen.

De borde tamefan få bragdguldet.


Men när de landar på arlanda, så får de på sin höjd få möta sina familjer, ett par pressfotografer och tullpersonal.


Den bedrift tjejerna gjort är enorm.

Synd att ingen i Sverige bryr sig.


Om det är någon tröst, så är iallafall jag jättestolt över dem!

Av Jimmy Forsberg - 5 augusti 2007 14:18

Jag har världens idé!

Tänk att ingen kommit på det tidigare.


Man ska starta en blogg, som samlar alla hemsidor som länkar till andra bloggar.

Då har man alla bloggar som länkar till andra bloggar i en och samma blogg!

Fantastiskt! En helt ny värld öppnar sig.


Jag säger som Elton John.

Lägg ner Internet.


När datorn får folk att hellre sitta inne och blogga än att gå ut i värmen är det något som är galet.

Presentation

Omröstning

Pedagogen vill veta vad du tycker!
 Bra blogg, men det vore bra om den uppdaterades oftare.
 Nä men vadå, en schysst blogg, liksom.
 Sjukt bra, asså! Mera!
 Skitdålig. Lägg ner och ägna tiden åt nåt du kan istället.
 Alltså vadå? Jag förstår inte. Vad menar du? Alltså jag vet inte. Eeh...
 För opersonlig.
 För ointressant
 För opersonlig och ointressant
 Den spretar för mycket. Försök nischa bloggen!
 Jag skiiter i!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards