Alla inlägg under november 2009

Av Jimmy Forsberg - 18 november 2009 01:39

Hur lång frånvaro behöver man ha för att kunna göra en comeback?

I tider när status ska uppdateras flera gånger om dagen kan en ledig långhelg klassas som en regelrätt timeout.


Jag får en stor lust att börja raljera kring begreppet. Dels eftersom jag själv gör en comeback i bloggosfären efter 15 månaders frånvaro.

Men framför allt eftersom allas vår hjälte Peter Forsberg igår kväll gjorde sin tredje comeback för säsongen!

Tre comebacker sedan september och jag lovar att han hinner göra två till. En före OS och en lagom till SM-slutspelet drar igång.

Men hur det än må vara med Foppas fötter så är jag glad att han är tillbaka.

Och jag hoppas de håller hela vägen till Vancouver.


Själv är jag inte alls säker på om jag ska ta upp bloggandet igen.

Framtiden lär utvisa.

Presentation

Omröstning

Pedagogen vill veta vad du tycker!
 Bra blogg, men det vore bra om den uppdaterades oftare.
 Nä men vadå, en schysst blogg, liksom.
 Sjukt bra, asså! Mera!
 Skitdålig. Lägg ner och ägna tiden åt nåt du kan istället.
 Alltså vadå? Jag förstår inte. Vad menar du? Alltså jag vet inte. Eeh...
 För opersonlig.
 För ointressant
 För opersonlig och ointressant
 Den spretar för mycket. Försök nischa bloggen!
 Jag skiiter i!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards