Alla inlägg den 26 september 2007

Av Jimmy Forsberg - 26 september 2007 17:49

Toppstriden hårdnar.

Som det ser ut nu så står det mellan fyra stycken.

Men än är det inte avgjort.

Omröstningen om folkets favorit är olidligt spännande och oviss.

Jag vet, det är inte Jerringpriset det handlar om, men det är spännande iallafall.


Så lägg din röst här till höger och håll tummarna för just din favorit.

Av Jimmy Forsberg - 26 september 2007 17:40

Min favoritbalska har fräschat upp sig och finns nu som dagstidning på nätet. Skillnaden mot tidigare är just att nätupplagan uppdateras "hela tiden" medan papperstidningen fortfarande landar på hallmattan på tisdagar. 


Mycket bra initiativ tycker undertecknad!


Hoppas de nu kan hålla nyhetsvärdet på en bra nivå, så vi slipper hål-i-gatan-journalistik som så ofta får utrymme i lokaltidningar.

Av Jimmy Forsberg - 26 september 2007 17:34

Kents senaste singel "ingenting" låter såååå P3.

Låten är platt och intetsägande och trallvänlig och en säker radiohit.

Men bra?

Nä. Inte mycket.

Presentation

Omröstning

Pedagogen vill veta vad du tycker!
 Bra blogg, men det vore bra om den uppdaterades oftare.
 Nä men vadå, en schysst blogg, liksom.
 Sjukt bra, asså! Mera!
 Skitdålig. Lägg ner och ägna tiden åt nåt du kan istället.
 Alltså vadå? Jag förstår inte. Vad menar du? Alltså jag vet inte. Eeh...
 För opersonlig.
 För ointressant
 För opersonlig och ointressant
 Den spretar för mycket. Försök nischa bloggen!
 Jag skiiter i!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards