Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Jimmy Forsberg - 28 maj 2008 18:40

Har spenderat en vecka i medieskugga, och har således inte haft möjlighet att följa nyhetsflödet. Men jorden snurrar väl fortafarande sitt varv?

* * * 

NHL-slutspelet verkar bli precis så förutsägbart som det borde vara i år. Detroit Red Wings ÄR ligans bästa lag, och att de leder med finalserien med 2-0 i matcher är helt i sin ordning. Finalmotståndarna Pittsburgh har inte ens mäktat med att göra ett enda mål på 120 minuters spel.

* * *

Tydligen tillhör mitt hushåll ett av de nybyggen i Sverige, vars bredbandsskåp kan bli strömförande vid blixtnedslag, som de berättade om på nyheterna här om dan.

Spännande.

* * *

Nu måste jasg ägna lite tid åt att läsa nyheter. En vecka utan tidningar och internet klarar jag galant. Problemet uppstår först när jag kommer tillbaka till samhället och förväntas veta vad som händer i världen.

Det blir till att plöja igenom en och annan www-adress nu.

Sen är jag med på banan igen.

Presentation

Omröstning

Pedagogen vill veta vad du tycker!
 Bra blogg, men det vore bra om den uppdaterades oftare.
 Nä men vadå, en schysst blogg, liksom.
 Sjukt bra, asså! Mera!
 Skitdålig. Lägg ner och ägna tiden åt nåt du kan istället.
 Alltså vadå? Jag förstår inte. Vad menar du? Alltså jag vet inte. Eeh...
 För opersonlig.
 För ointressant
 För opersonlig och ointressant
 Den spretar för mycket. Försök nischa bloggen!
 Jag skiiter i!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards